19 Eylül 2008 Cuma

dedi ki;

.....








dedi ki;

"bir süre sonra yağmur yağacak... ve ben ozaman döneceğim yıldızlı tepelerin ardından. ellerime dikenler batacak, dizlerime kara sarmaşıklar dolanacak o ormandan geçerken... yağmur yağana kadar...!! ancak o kadar beklerim.."




dedim ki;

sabrım, hünerle sevişilmiş bir kadın.. hasretle öpülmüş bir bebek yanağı... yüzünü görmediğim bir adam... ADAM!!! hangi soruda takıldım saçlarının ucuna. hangi uçurum daha sert kayalarla bezenmişti. ve hangi yıldız aldatmıştı dolunayı... sana sormuyorum, cevabları yuttum son rüzgarda. SUSTUM!! vakit alacak elbette ekdiğimiz fidanların koskoca bir oraman olması... birazda kayolacaksın o toprak yollarda.. alışacaksın ellerim olmadan nefes almaya... alışacağım...
son rüzgar ne zaman eser oralara bilinmez...ne zaman savurur kokunu bu şehre ve ben kaç yağmur beklerim şehrim ıslanırken senin yokluğunda....







neslihan öncel/ oda









..........

Hiç yorum yok: