21 Şubat 2009 Cumartesi

duvar notları

..



"yarım ağızla söylenen bir sözün pişmanlığıyla başladı herşey.."





kendime kuşkulu geceler yaratıyorum.. hüzünlü uykular. sahiplerine geri verilmek üzere sakladığım cümleleri yatağımın üzerine seriyorum. yağmur yağıyor üşüyen sokaklara. zaman öyle gelişi güzel siliyorki kendini, asıl silinmesi gerekenleri hep bize bırakıyor. buğulanmış camın karşısına geçip, işaret parmağımla bir kaç harf çiziyorum. içimden avaz avaz bağırmak geliyor... ben, sadece unutmak istiyorum!!! gittiğim şehirleri, yürüdüğüm yolları, merdivenleri, apartman boşluklarını, başımı koyduğum yastıkları, uyuduğum yatakları... ezberlediğim şiirleri, dinlediğim şarkıları, okuduğum kitapları, insan seslerini, martıları ve sevdiğim tüm adamları.. bir nehir olmak, kıvrılıp yatağımda akmak denizlere.. kaybolmak istiyorum...







neslihan öncel / duvar notları
kış 2009

..

Hiç yorum yok: