23 Mart 2009 Pazartesi

bir kent yalanını, bir masala dönüştür diye..

.




Engin'e


"sana aşina zamanların
peşi sıra düşlerini kovalıyorum.
bahar geldi!"



düş kovalayan kelebeğin kanatları aklım
gölgem yalancı bir uyku öncesi
inatla zorluyor pencereni
duyuyor musun?

sabrım denizler kadar / değil
masallara
tanıdık değil suretim
olanla ölen arasında
ince bir çizgi

suda dalgalanan sözlerim
köprü altlarında
gözlerim!
gözlerinin baktığı yerler
dağlar, tepeler ve şehirler
sahibini arıyor tüm gölgeler

bir kent yalanını
bir masala dönüştür diye
oyunu bozdum
daha öncekiler gibi
sustum!
gömdüm ağzımı kumlara

bul uykuyu boğazın serin sularında
boğazımıza dizilen tüm aşklara
Yusuf'un hatrına
yanağımdaki çukura
anlat...








neslihan öncel / düş

mart 2009


.

2 yorum:

efrasiyab dedi ki...

anlatamadım oysa:)
sonra anlatamadığım ne varsa bir araya topladılar ve ona bir suret verdiler. adına da engin dediler. o günden beri de, etrafta gezinir durumuş bu engin dedikleri sessiz suret..

sıradan cümleler dedi ki...

hocam anlatırız elbet:)))