5 Mart 2008 Çarşamba

sadece bir şarkı sözü





Avuçlarımda tuttuğum sevgiydi sadece
Öyle kokmadan, incitmeden birşeyleri
Anısına o up uzun selvi ağaçlarımı
Kaderci gibi bir mezar taşınım

Anlamıyla duygularım ölüyor
Ölüme sözüm yok
Sadece avuçlarım kanıyor

Öyle bir duygu bu
Öyle bir kalp ki bu
Öyle bir aşk ki bu
Avuçlarım kanıyor

Dur demiyor ki kimse bu karanlık yazıya
Çıkıp da biri devirmiyor ki
Anısına o up uzun selvi ağaçlarımı
Kaderci gibi bir mezar taşınım

Anlamıyla duygularım ölüyor
Ölüme sözüm yok
Sadece avuçlarım kanıyor

Öyle bir duygu bu
Öyle bir kalp ki bu
Öyle bir aşk ki bu
Avuçlarım kanıyor




bir şarkı geçiyor içimden tam da şimdi bura da...

öyle kesiyor bileklerimi en ince yerinden..

sadece bir şarkı sözü, ben de söz verdim kendime..

gömeceğim tüm sözlerimi usulca etime...








neslihan



kış


2008






3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bilirim avuç kanamalarını,bilirim ki yoktur çaresi.
ne aşıksan o kadarlar kanarlar.

Adsız dedi ki...

yetişmiyor sana sesim,
bekliyorum gelmiyorsun,
yıllar geçti mevsim mevsim
bekliyorum gelmiyorsun...

buda başka bir şarkı. olamaz mı? bence olur.

efrasiyab dedi ki...

peki ya sen??
sen saçlarını kesmiyor musun?