5 Nisan 2008 Cumartesi

küçük tanrı'ya




İçimde kalan son nefesimle geceye bırakıyorum senden kalan her şeyi. Tüm kelimeleri, yaptığım büyüleri, kestiğim saçlarımı, ölmeyi düşlediğim o gölün en dibini… Sana söylemeliyim ki, adım da var olan tüm sesli harfleri kaldırdım ve bilmelisin ki sustum artık. Adım gibi sessizim sana. İntihar senaryoları kuruyorum bak. Bak bana ne diyorum. Şimdi beni iyi dinle Küçük Tanrı; doğum günün de sana armağanımdır ölümüm. O gölü ve ortasını ve dibini sana bırakıyorum. Sevdiğim tüm şiirleri ve şarkıları. İnandığım tüm masalları ve yalanları. Siyah beyaz bir film gibi izle şimdi ben den kalanları ve inadına öleme.



"ölümüm sana armağandır.
şimdi benim için bir mum üfle
ve tüm dilekleri kendin için tut."





Doğum günün kutlu olsun



son kez


ve


tüm ruhumla



huzurla...





nslhn / ankara


bugün 2008












Hiç yorum yok: