6 Aralık 2007 Perşembe

git

Bir yanım siyah diğer yanım maviydi aslında ve hüznün lacivert bir rüzgar olduğunu sandım, deniz kanarında oturmuş martılara bakarken ve yüzümü okşarken rüzgar.. Yıllar geçti üzerimden ve rengarenk hüzünler.. Hepsini sevdim gözlerimle, hepsini sevdim ve mavi bir suya yazdım her şeyi.. Arkama dönüp bakmaya gücüm bile yok, etrafında dönüp oynadığım ceviz ağacına ve bayramda giydiğim beyaz eteğimin sarı lekesine bakmaya.. Annem nasıl da kızmıştı bana, ne çok söylenmişti o akşam üstü.. Çok istesem yine bayram olur mu? Bu sefer eteğimi boyamasam ceviz ağacında ve anne mi üzmesem hayatım da bir defa.. İçimde koca bir şehir var kaldırımları olmayan.. Sıkıntılı bir ıslaklık var sokaklarımda, çimen kokulu geçmiş zamandan kalma yağmurların getirdiği bir kokuyla karmakarışık olmuş iliklerim.. Lime lime damarlarım, içimde soysuz dolaşan kan sızıyor her yerimden ve uyumak istiyorum o yer yatağında eskiden olduğu gibi..
Sesiz ol bu sefer ve üstümü ört. Işığı kapat ve gerçekten git bu defa!!

nslh@n


Hiç yorum yok: