15 Aralık 2007 Cumartesi

kapı

Aynı inançsızlık ve nefretle söktüm dişlerimi önce, avucuma aldım hepsini.. Canım yanmadı, damaklarım sızlamadı.. Bahçene gömdüm.. Bilmem üzerine kaç defa tükürdüm ağzımdan süzülen kanı.. Yutamadıklarım dışında.. Kara bir büyüydü yaptığım.. Dişlerimi söktüm ve bahçene gömdüm..
Hepsi bir gün düşecekler o boşluktan aşağıya.. Sessizlik olacak önce, derinden ve sabırlı.. Ardından düşecekler.. Üst üste ve alt alta.. Kelimelirin arasında boşluk bırakmadan, göz uçlarının değdiği mesafeden ve hepsi aynı renkte düşecekler..
Duvarın ardında yaşanan ıslak ve kaygan bir hayat vardı.. Bu yüzdendi yataklarının altından gelen kokular.. Bu yüzden rutubet kokardı tenleri.. Ve bu yüzden senin duvarlarını sevdiler hepsi.. Tanıdık bir kokunun burun ucundaki iziydi.. Sakın bunları kimseye anlatma.. Bende anlatmayacağım bir daha.. Aramızda kalacaklar.. Üst üste ve alt alta.. Hepsi düşecek bir gün sırayla..
Kapı kapandı!! Eyy adam!! Kapı kapandı!!
"Sol bileğim" demiştim sana..
"Sol bileğim kapının arasında, kapatırsan kopacak"
Kapı kapandı!

Hiç yorum yok: