15 Aralık 2007 Cumartesi

mavi..

Küçücük bir delikten görebildiğim iki mavi yol vardı.. Birine daldım, diğerinde aktım.. Islak bir geceye şarkılar söyledim ben ve onlar duymadı.. Küçüktü sesim tıpkı ellerim gibi.. Büyük lafları eden onlardı ve onlar tıpkı diğerleri gibi orada kaldılar ve karanlığa söylediler dillerinde ne varsa.. Ben arkamı döndüm onlara ve görmedim o kuyuya atıklarını.. İki mavi yol.. Birine daldım, diğerine aktım.. Kendine bile söylemediği şeyi, kemiklerinin arasına sakladı ve üzerini örttü teniyle.. Ben gördüm ve ben biliyorum orada sakladığı şeyi.. Parmak uçlarıma işledim adını.. Her bir parmağıma, adının bir harfini.. bir, iki, üç, dört, beş... Şimdi uyumalıyım.. Uzun zaman oldu gözkapaklarımı mutlu etmeyeli.. Gözkapaklarım kapanmalı.. Tıpkı şimdi çenemi kapadığım gibi..

Hiç yorum yok: