3 Kasım 2007 Cumartesi

beni bulabilir misin?

Gecenin mevsiminde bırak geçmişi.Ve gelsin kar,yağmur,rüzgar ve karanlık tarafındantakip edildiğinde bedenin.. Bırak gelsin göreyim yüreğini, parlak aklın keskin gözleriyle sarsın beni.Gökteki büyük parlak göller ve dağların güçlü duruşu..Yağmur yağacak bu ıssız yere belki sonsuza dek ve senin için esecek merhamet rüzgarları..
Nereye gittiğimi bilmiyorum ama nerde olduğumdan eminim.. Umutlarıma tutunmuşum iki dudak arası yarının şarkılarında..Ve kararımı verdim..Daha fazla zaman harcayamam..
Bir cevap aramaya devam ediyorum ve aradığımı asla bulmuş değilim.. Dua ediyorum Tanrıya devam etmek için güç vermesini diliyorum..Çünkü ıssız hayal sokakları boyunca yürümenin ne demek olduğunu biliyorum hala..
Ve tekrar kendi başıma buradayım.. Bir serseri gibi tek başıma yürümek zorunda olduğum caddeden aşağıya iniyorum.. Kararımı verdim daha fazla zaman harcayamam..
Kurtarılma ihtiyacı duyan herhangi bir yüreğim.. Geri kalan günlerim için direneceğim.. Çünkü ıssız hayal sokakları boyunca yürümenin ne demek olduğunu biliyorum..Ve tekrar kendi başıma buradayım.. Başka bir yere gitmeyi defalarca denedim ama bu kez imkansız.. Ve aldığım her nefes derin iç çekişleri doğuruyor..Ve bir an için zayıflıyorum.. Konuşmam zorlaşıyor..Aynı mavi göğün altında olduğumuz halde konuşamıyorum..
Eğer bu melodinin bir resmini yapabilseydim telleri olmayan bir keman olurdu.. Ve aklımdaki tuval arkamda bıraktğım şarkıları söyleyebilirdi belki..
Aşk beni karanlıkta bulabilir misin ?

Hiç yorum yok: