3 Kasım 2007 Cumartesi

kayıtsız görünen bir kayıt...

Bazen ruh bedene sığamaz ya..Bazen dünya dev gözlerle sana bakarken minicik görürsün ya onu...Hani zaman anlamını yitirmiştir de mekan farketmiyordur artık, hani herşey bir birinin taklidi olmuştur iyiden iyiye, hani kaybolmak bir yerlere gitmeden... Bir volkanı taklit eden nefes alışımız alev alevdir ya, bakışlarımız birer şimşeği taklit eder herşeyi delmek ister ya, hani ağlamaklı olup hüzünlü bir bulutun görüntüsünü görmeden yaşarsın ya..... Bütün bunları yazdım bir kağıda ve yaktım bir kültablasında..Üstünede bir sigara içtim.. Ve üfledim derin derin.. Değişen ne? Söylemem ! :)) İyi ve kötü birleşir yeni bir şey oluşur.. Yada iyi ve kötü çarpışır bir birini yok eder..öyle bir dibe git ki ortda ne iyilik nede kötülük kalsın..
Hala gözlüyorum
kkt

Hiç yorum yok: