4 Kasım 2007 Pazar

İyi geceler desem, gecen iyi geçer mi?

Önce bir sigara yakmalıyım..evet bunu yapmalıyım..önce bir sigara yakmalıyım..
İlk nefes…
Her zaman işe yarar..
Geceler uzun ve geçmiyor zaman.. Bir şeyler yapmak lazım.. Mesela erkenden yatmalıyım beklide bu gece.. İçimde konuşan kocakarıyı susturmalıyım..
Sarılma bir daha öyle bana ve su vermeyi unutma.. Biliyorum ihmal etmezsin ama yine de hatırlatayım.. Bakma sen bana , kadınsal dır dırlar işte..
İyiyim ben merak etme.. Sadece düşünüyorum…

Sınırlarımı..

Sınırlarını..

Nefesin hala gözkapaklarımdayken benim, bir sınır çizebilir miyim aramızdaki bir karış rengi belli olmayan mesafeye?
Ya da çizilmiş sınırlara parmağımın ucuyla dokunsam ???

………………


-Nasılsın?

-Bilmiyorum..Cevabı sende olmalı..

-Peki..

…………….

Onun söylememi beklediği şeyler bunlar değildi, biliyorum... Benzer öykülere sahip bile değilken ve bir geceyi bile paylaşmamışken, yanında uyumamışken, “günaydın” deyip günü aydın olmamışken ve ben rengini çözememişken hala, ne olduğumuz sanrısıyla kaybolmuşken gecenin karanlığında, müşterek kahırlar savurmayı, birlikte yanıp birlikte sönmeyi istemiyordu şüphesiz...
Kimdiler, neydiler, neden yaptılar gibi bir yığın soru sormalıydım ben ona ki gırtlağında kalan cümleleri bir seferde kusabilsin.. Ben de ah etmeliydim vah etmeliydim..Yangına körükle gitmeliydim..

……………
İyi geceler desem, gecen iyi geçer mi?

Hiç yorum yok: