3 Kasım 2007 Cumartesi

içtim bitti..

Kesmediki,yetmediki demlediğin çay...Yetmedi ve kesmedi işte..sen de biliyordun aslında yetmeyeceğini.. yeni konukların vardı, yeni konuklar,söylenecek yeni "di" ler yeni "dı" lar,gibiler ve gibimsiler.. sen bakma bana geldim evime..kimse yoktu.. yanlızdım.. belkide değildim bilmiyorum..ocağa yaklaştım ve çayın suyunu koydum..seninki gibi değildi tadı.. "senin" ki gibi değildi..
sahi demliye ne kadar su koymam gerekliydi? dinlemedim mi yoksa seni? aklım başka bir yerdemiydi? nerdeydi? sendemiydi? oysa yavaş yavaş, usul usul anlatmıştın bana ben ciğerine aldığın nefesi görmeye çalışırken..
bir daha sarılma bana öyle.. Sarma ve bakma.. sahi bu çayı nasıl demlemem gerekiyordu? gerekiyormu aslında? gereklimi nasıl olması gerektiği.. boşver.. alt tarafı çay işte.. alt tarafı çay.. demledim gitti.. içtim bitti..

Hiç yorum yok: