6 Kasım 2007 Salı

yazmıyoru(m) demediki..

Bak ne diyorum.. Hımm hani diyorum öle hissedersin ya kendini ya da öyle olmasını umut edersin..Yani demek istediğim aslında.. Başka birinin yazdığı cümlelerde bulursun ya bazen kendini ..
Ya da bulur (m)usun ? Bilmiyorum..
Ben bul-dum..
Kimbilir belkide bulduğumu sandığım şey sadece "san"ılardan ibaret herhangi bir zaman dilimine sıkıltırılmış öylesine sokuşturulmuş bir andı..
Aslında uzun zamandır biliyorum ben, gökkuşağının topraktan çıkmadığını ve altından geçince tüm dileklerin gerçekleşmediğini ve hiç bir şeyin değişmediğini.. Ve aslında bebekleri leyleklerin getirmediğini de biliyorum..
Ve biliyorum ki senin rengini kapatacak başka bir rengin olmadığını..
..........
Uzanmaya ihtiyacım var, yan odadaki yer yatağına.. Perdeyi kapatır mısın lütfen ve üstümü örter (mi)sin?
Uykusuzum..
Tıpkı günlerdir renksiz olduğum gibi..
Günlerdir zıbarıncaya kadar sabahlıyorum.. Gözlerim kırmızı.. Senin bana yumuşak ellerinle verdiğin "gevur yapıyor işte" dediğin ve bana uzattığın çayları demleyip içiyorum sabaha kadar..
Dün gece vanilyalıyı demledim. Sen kokuyordu oda.. Senmişsin gibi aldım içime.. Sıcaktı, tatlıydı rengi koyuydu.. Demliydi ve sertti.. Dün geceden kalmayım, ağzım hala vanilya kokuyor ellerim sigara...
Bu arada sadece "sus "tu kadın yazmıyoru(m) demedi ki..

Hiç yorum yok: